Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55718
Название: Preliminary design of a mid-range aircraft with 134 passenger capacity
Другие названия: Аванпроект середньомагістрального літака пасажиромісткістю 134 осіб
Авторы: Jianwei, Liu
Цзяньвей, Лю
Ключевые слова: aircraft
preliminary design
cabin layout
center of gravity calculation
luggage rack
hinge
пасажирський літак
аванпроект
компонування пасажирської кабіни
центрування
полиця для багажу
шарнір
дипломна робота
Дата публикации: июн-2022
Издательство: National Aviation University
Библиографическое описание: Jianwei L. Preliminary design of a mid-range aircraft with 134 passenger capacity. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2022. - 71 p.
Краткий осмотр (реферат): This diploma work considers a mid-range aircraft with a capacity of 134 passengers. In the work was performed the analysis of prototypes, the most advanced technical decisions and engineering calculations to get the technical data of designed aircraft. In special part, it is about the concept design of automatic lift aircraft luggage rack. Automatic lifting aircraft luggage rack can improve the boarding efficiency of passengers and to provide ensuring of flight safety by minimizing the time for boarding, by reducing the loads on hinges of luggage rack of storage bins, to delete failures from not correct operation of storage bins. The results of the work could be used in the aviation industry and in the educational process of aviation specialties.
В дипломній роботі розглянуто середньомагістральний пасажирський літак для перевезення 134 осіб. В роботі проведено порівняльний аналіз літаків-прототипів для вибору найбільш обґрунтованих технічних рішень, а також інженерні розрахунки для отримання основних параметрів проектованого літака. В спеціальній частині розроблено концепцію механізму підйому ручної поклажі з завантаженням в полку для багажу. Автоматична підйомна полка для ручної поклажі дозволяє мінімізувати сили та час на посадку пасажирів, зменшити пошкодження від того, що пасажири не завжди знають як ними користуватись, а отже, і полегшити роботу стюартам. Результати роботи можуть бути використані в авіаційній галузі та в навчальному процесі авіаційних спеціальностей.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Маслак Тетяна Петрівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55718
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ASF_2022_134_LiuJianwei.pdfBachelor Thesis2.02 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.