Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55718
Назва: Preliminary design of a mid-range aircraft with 134 passenger capacity
Інші назви: Аванпроект середньомагістрального літака пасажиромісткістю 134 осіб
Автори: Jianwei, Liu
Цзяньвей, Лю
Ключові слова: aircraft
preliminary design
cabin layout
center of gravity calculation
luggage rack
hinge
пасажирський літак
аванпроект
компонування пасажирської кабіни
центрування
полиця для багажу
шарнір
дипломна робота
Дата публікації: чер-2022
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Jianwei L. Preliminary design of a mid-range aircraft with 134 passenger capacity. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2022. - 71 p.
Короткий огляд (реферат): This diploma work considers a mid-range aircraft with a capacity of 134 passengers. In the work was performed the analysis of prototypes, the most advanced technical decisions and engineering calculations to get the technical data of designed aircraft. In special part, it is about the concept design of automatic lift aircraft luggage rack. Automatic lifting aircraft luggage rack can improve the boarding efficiency of passengers and to provide ensuring of flight safety by minimizing the time for boarding, by reducing the loads on hinges of luggage rack of storage bins, to delete failures from not correct operation of storage bins. The results of the work could be used in the aviation industry and in the educational process of aviation specialties.
В дипломній роботі розглянуто середньомагістральний пасажирський літак для перевезення 134 осіб. В роботі проведено порівняльний аналіз літаків-прототипів для вибору найбільш обґрунтованих технічних рішень, а також інженерні розрахунки для отримання основних параметрів проектованого літака. В спеціальній частині розроблено концепцію механізму підйому ручної поклажі з завантаженням в полку для багажу. Автоматична підйомна полка для ручної поклажі дозволяє мінімізувати сили та час на посадку пасажирів, зменшити пошкодження від того, що пасажири не завжди знають як ними користуватись, а отже, і полегшити роботу стюартам. Результати роботи можуть бути використані в авіаційній галузі та в навчальному процесі авіаційних спеціальностей.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Маслак Тетяна Петрівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55718
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ASF_2022_134_LiuJianwei.pdfBachelor Thesis2.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.