Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56311
Title: Використання потенціалу соціальних мереж в рекламних кампаніях та їх вплив на поведінку споживача (на прикладі Ajax Systems)
Authors: Власенко, Діана Романівна
Keywords: SMM
соціальна мережа
реклама в соціальних мережах
системи безпеки
інфлюенсер
Instagram
поведінка споживача
цільова аудиторія
реклама
блогінг
маркетинг
дипломна робота
Issue Date: 26-Jun-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Мета випускної роботи: полягає у розробці рекомендацій, щодо застосування потенціалу соціальних мереж в просуванні Ajax Systems та аналіз їх впливу на поведінку споживача, для підвищення конверсії замовлень через соціальні медіа. Об’єктом дослідження є міжнародна технологічна компанія Ajax Systems, яка виробляє дротові та бездротові системи безпеки. Предметом дослідження є вдосконалення маркетингових кампаній підприємства Ajax Systems в сфері social media. Методи дослідження: сукупність загальних наукових методів, таких як системний підхід, дослідження, методи економічного та статистичного аналізу, групування, графічного моделювання статистичних даних та ін. Результати випускної роботи рекомендується використовувати під час проведення наукових досліджень та в практичній діяльності фахівців з маркетингу.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56311
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Власенко_дипломна_робота.pdfДипломна робота565.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.