Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56311
Назва: Використання потенціалу соціальних мереж в рекламних кампаніях та їх вплив на поведінку споживача (на прикладі Ajax Systems)
Автори: Власенко, Діана Романівна
Ключові слова: SMM
соціальна мережа
реклама в соціальних мережах
системи безпеки
інфлюенсер
Instagram
поведінка споживача
цільова аудиторія
реклама
блогінг
маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 26-чер-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Мета випускної роботи: полягає у розробці рекомендацій, щодо застосування потенціалу соціальних мереж в просуванні Ajax Systems та аналіз їх впливу на поведінку споживача, для підвищення конверсії замовлень через соціальні медіа. Об’єктом дослідження є міжнародна технологічна компанія Ajax Systems, яка виробляє дротові та бездротові системи безпеки. Предметом дослідження є вдосконалення маркетингових кампаній підприємства Ajax Systems в сфері social media. Методи дослідження: сукупність загальних наукових методів, таких як системний підхід, дослідження, методи економічного та статистичного аналізу, групування, графічного моделювання статистичних даних та ін. Результати випускної роботи рекомендується використовувати під час проведення наукових досліджень та в практичній діяльності фахівців з маркетингу.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56311
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Власенко_дипломна_робота.pdfДипломна робота565.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.