Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56311
Название: Використання потенціалу соціальних мереж в рекламних кампаніях та їх вплив на поведінку споживача (на прикладі Ajax Systems)
Авторы: Власенко, Діана Романівна
Ключевые слова: SMM
соціальна мережа
реклама в соціальних мережах
системи безпеки
інфлюенсер
Instagram
поведінка споживача
цільова аудиторія
реклама
блогінг
маркетинг
дипломна робота
Дата публикации: 26-июн-2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Мета випускної роботи: полягає у розробці рекомендацій, щодо застосування потенціалу соціальних мереж в просуванні Ajax Systems та аналіз їх впливу на поведінку споживача, для підвищення конверсії замовлень через соціальні медіа. Об’єктом дослідження є міжнародна технологічна компанія Ajax Systems, яка виробляє дротові та бездротові системи безпеки. Предметом дослідження є вдосконалення маркетингових кампаній підприємства Ajax Systems в сфері social media. Методи дослідження: сукупність загальних наукових методів, таких як системний підхід, дослідження, методи економічного та статистичного аналізу, групування, графічного моделювання статистичних даних та ін. Результати випускної роботи рекомендується використовувати під час проведення наукових досліджень та в практичній діяльності фахівців з маркетингу.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56311
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Власенко_дипломна_робота.pdfДипломна робота565.79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.