Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57448
Назва: Methodological bases for maintaining the operational reliability of the fuel system of a long-range passenger aircraft with two turbojet engines
Інші назви: Методологічні основи підтримання експлуатаційної надійності паливної системи пасажирського літака великої дальності з двома турбореактивними двигунами
Автори: Hryshko, Davyd
Гришко, Давид
Ключові слова: qualifying work
reliability
turbojet engine
fuel system
maintenance
дипломна робота
технічне обслуговування
паливна система
Дата публікації: лис-2022
Видавництво: National Aviation University
Короткий огляд (реферат): The main purpose of the aircraft's fuel system is to ensure the timely delivery of fuel to the aircraft's engines. The aircraft's fuel system includes a fuel placement system in the aircraft, a fuel supply system for the engines, a fuel measurement system in the tanks, and a refueling system. Wings, which are hollow and divided into compartments, serve as a FT in most aircraft, and it also serves as a wing amplifier. From the inside, the entire surface of the FT is covered with a special sealing composition to prevent fuel leakage through the contact surfaces. When the wings of the aircraft are made, this mixture is applied to the inner surface of the caisson when it is in a liquid state, then on a special stand, the caisson rotates in all planes, ensuring uniform spreading of the sealing compound over the entire inner surface. The principle of the power plant of all aircraft consists in the autonomous power supply of each engine from its own tank. Another feature of the FS is the cooling of engine oil, air conditioning systems, aggregates, radio-electronic equipment, aircraft balancing, generator constant speed drive, etc., and also as a working body in various automatic devices. For example, control of the inlet guide vanes and control of the jet nozzle flaps. The main requirements for aviation fuel systems are: reliability, survivability, fire safety, compliance with mass-dimensional characteristics, maximum simplicity of construction, maintainability and controllability, operational manufacturability, ensuring the necessary strength and vibration resistance of its elements. Fuel systems of modern aircraft are a complex complex of a large number of interdependent subsystems: fuel supply to engines, fuel pumping, control of the order of fuel use from tanks, refueling and draining of fuel tanks, refueling and draining of fuel on the ground. and during flight cooling and control. Due to the large number of functional and structural connections in the fuel system during design, it is necessary to study and compare various design options, and apply optimal solutions that ensure the creation of the most profitable system for a specific aircraft. The analysis of fuel systems is the most important stage in the creation of an AFS, starting from the solution of external tasks and ending with design decisions in the system and its elements.
Основним призначенням паливної системи літака є забезпечення своєчасної подачі палива до двигунів літака. Паливна система літака включає систему розміщення палива в літаку, систему подачі палива в двигуни, систему вимірювання палива в баках і систему дозаправки. Крила, які є порожнистими і розділені на відсіки, служать як FT у більшості літаків, а також служать підсилювачем крила. Зсередини вся поверхня FT покрита спеціальним герметизуючим складом для запобігання витоку палива через контактні поверхні. При виготовленні крил літака ця суміш наноситься на внутрішню поверхню кесона в рідкому стані, потім на спеціальній підставці кесон обертається у всіх площинах, забезпечуючи рівномірне розтікання герметика по поверхні. всю внутрішню поверхню. Принцип роботи силової установки всіх літаків полягає в автономному живленні кожного двигуна від свого бака. Іншою особливістю ПС є охолодження моторного масла, систем кондиціонування повітря, агрегатів, радіоелектронної апаратури, балансування літальних апаратів, генераторного постійного приводу та ін., а також як робочий орган у різних автоматичних пристроях. Наприклад, управління вхідними направляючими лопатками і управління заслінками реактивних сопел. Основними вимогами до авіаційних паливних систем є: надійність, живучість, пожежна безпека, відповідність масогабаритним характеристикам, максимальна простота конструкції, ремонтопридатність і керованість, експлуатаційна технологічність, забезпечення необхідної міцності та вібростійкості її елементів. Паливні системи сучасних літальних апаратів являють собою складний комплекс великої кількості взаємозалежних підсистем: подачі палива в двигуни, перекачування палива, контролю порядку використання палива з баків, заправки і зливу паливних баків, заправки і зливу палива на землі. . а також під час охолодження та керування польотом. У зв'язку з великою кількістю функціональних і конструктивних зв'язків в паливній системі при проектуванні необхідно вивчати і порівнювати різні варіанти конструкції, застосовувати оптимальні рішення, які забезпечують створення найбільш рентабельної системи для конкретного літака. Аналіз палива систем є найважливішим етапом створення АФС, починаючи від вирішення зовнішніх завдань і закінчуючи проектними рішеннями в системі та її елементах.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57448
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diploma Гришко.pdfQualification work1.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.