Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61881
Title: Зарубіжний досвід туристичного маркетингу
Authors: Саєнко, Катерина Олександрівна
Keywords: дипломна робота
туризм
туристичний маркетинг
зарубіжний досвід
чинники розвитку туризму
туристичний потенціал
Issue Date: Dec-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Саєнко К.А. Зарубіжний досвід туристичного маркетингу. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 91 с.
Abstract: В роботі досліджено поняття, види і основні функції маркетингу в туризмі. З’ясовано особливості маркетингу в туризмі. Проаналізовано основні маркетингові заходи, спрямовані на збільшення продажів туристичного продукту. Розглянуто моделі ознайомитися з моделями розвитку галузі туризму провідних країн світу. Досліджено проблеми використання зарубіжного досвіду у вітчизняній практиці. Розроблено рекомендації для розвитку туристичного маркетингу в Україні.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: проф., к. геогр. н., Пестушко Валерій Юрійович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61881
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Магістр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Саєнко_К_О.pdf2.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.