Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62363
Title: | Метод визначення технічного стану споживачів електроенергії в системах електропостачання повітряних суден |
Authors: | Бенюк, Роман Васильович |
Keywords: | дипломна робота літак авіоніка навігація лазерний вимірювач кута атаки та ковзання розробка принципової схеми супутникова система вимірювач |
Issue Date: | 6-Feb-2024 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Бенюк Р.В. Метод визначення технічного стану споживачів електроенергії в системах електропостачання повітряних суден. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності 173 "Авіоніка". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 93 с. |
Abstract: | Відомо, що завданням світової авіації є розроблення перспективних повітряних суден з метою вдосконалення: аеродинаміки, силового устаткування, конструкції повітряного судна, технологічності, надійності, а також підвищення льотно-технічних характеристик. Розвиток авіації характеризується ускладненням бортового авіаційного обладнання, зокрема й експлуатації, а також упровадженням перспективних інтелектуальних систем електропостачання в нових типах повітряних суден, зокрема в безпілотних літальних апаратах. Крім того, ведуться дослідження [15,16], спрямовані на створення повністю електричних літальних апаратів. Це тягне за собою збільшення ймовірності відмов у польоті, зокрема й за рахунок збільшення навантаження на систему електропостачання. Незважаючи на зазначені особливості, необхідно забезпечити високий рівень безпеки польотів, регулярність перевезень та їхню економічність. Функції контролю в системах розподілу електроенергії сучасних повітряних суден (ПС), завдяки впровадженню цифрових технологій, можуть бути розширені можливістю діагностування та прогнозування стану джерел і споживачів електроенергії. Використання мікропроцесорної техніки при управлінні розподілом електроенергії створює передумови до впровадження інтелектуальних цифрових систем електропостачання, і за рахунок удосконалення програмного забезпечення дасть змогу реалізувати діагностування та прогнозування, не вносячи додаткові апаратні зміни. Використання результатів досліджень, спрямованих на створення методики діагностування загальнолітакових систем, дасть змогу в перспективі знизити витрати на експлуатацію та модернізацію перспективних ПС, що в підсумку підвищить рівень безпеки польотів у рамках завдань із підтримання льотної придатності. |
Description: | Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: професор-сумісник кафедри авіоніки, Єнчев Сергій Васильович |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62363 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2023_173_Бенюк Р.В..pdf | 4.57 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.