Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62363
Назва: | Метод визначення технічного стану споживачів електроенергії в системах електропостачання повітряних суден |
Автори: | Бенюк, Роман Васильович |
Ключові слова: | дипломна робота літак авіоніка навігація лазерний вимірювач кута атаки та ковзання розробка принципової схеми супутникова система вимірювач |
Дата публікації: | 6-лют-2024 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Бенюк Р.В. Метод визначення технічного стану споживачів електроенергії в системах електропостачання повітряних суден. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності 173 "Авіоніка". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 93 с. |
Короткий огляд (реферат): | Відомо, що завданням світової авіації є розроблення перспективних повітряних суден з метою вдосконалення: аеродинаміки, силового устаткування, конструкції повітряного судна, технологічності, надійності, а також підвищення льотно-технічних характеристик. Розвиток авіації характеризується ускладненням бортового авіаційного обладнання, зокрема й експлуатації, а також упровадженням перспективних інтелектуальних систем електропостачання в нових типах повітряних суден, зокрема в безпілотних літальних апаратах. Крім того, ведуться дослідження [15,16], спрямовані на створення повністю електричних літальних апаратів. Це тягне за собою збільшення ймовірності відмов у польоті, зокрема й за рахунок збільшення навантаження на систему електропостачання. Незважаючи на зазначені особливості, необхідно забезпечити високий рівень безпеки польотів, регулярність перевезень та їхню економічність. Функції контролю в системах розподілу електроенергії сучасних повітряних суден (ПС), завдяки впровадженню цифрових технологій, можуть бути розширені можливістю діагностування та прогнозування стану джерел і споживачів електроенергії. Використання мікропроцесорної техніки при управлінні розподілом електроенергії створює передумови до впровадження інтелектуальних цифрових систем електропостачання, і за рахунок удосконалення програмного забезпечення дасть змогу реалізувати діагностування та прогнозування, не вносячи додаткові апаратні зміни. Використання результатів досліджень, спрямованих на створення методики діагностування загальнолітакових систем, дасть змогу в перспективі знизити витрати на експлуатацію та модернізацію перспективних ПС, що в підсумку підвищить рівень безпеки польотів у рамках завдань із підтримання льотної придатності. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: професор-сумісник кафедри авіоніки, Єнчев Сергій Васильович |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62363 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2023_173_Бенюк Р.В..pdf | 4.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.