Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62363
Назва: Метод визначення технічного стану споживачів електроенергії в системах електропостачання повітряних суден
Автори: Бенюк, Роман Васильович
Ключові слова: дипломна робота
літак
авіоніка
навігація
лазерний вимірювач кута атаки та ковзання
розробка принципової схеми
супутникова система
вимірювач
Дата публікації: 6-лют-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Бенюк Р.В. Метод визначення технічного стану споживачів електроенергії в системах електропостачання повітряних суден. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності 173 "Авіоніка". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 93 с.
Короткий огляд (реферат): Відомо, що завданням світової авіації є розроблення перспективних повітряних суден з метою вдосконалення: аеродинаміки, силового устаткування, конструкції повітряного судна, технологічності, надійності, а також підвищення льотно-технічних характеристик. Розвиток авіації характеризується ускладненням бортового авіаційного обладнання, зокрема й експлуатації, а також упровадженням перспективних інтелектуальних систем електропостачання в нових типах повітряних суден, зокрема в безпілотних літальних апаратах. Крім того, ведуться дослідження [15,16], спрямовані на створення повністю електричних літальних апаратів. Це тягне за собою збільшення ймовірності відмов у польоті, зокрема й за рахунок збільшення навантаження на систему електропостачання. Незважаючи на зазначені особливості, необхідно забезпечити високий рівень безпеки польотів, регулярність перевезень та їхню економічність. Функції контролю в системах розподілу електроенергії сучасних повітряних суден (ПС), завдяки впровадженню цифрових технологій, можуть бути розширені можливістю діагностування та прогнозування стану джерел і споживачів електроенергії. Використання мікропроцесорної техніки при управлінні розподілом електроенергії створює передумови до впровадження інтелектуальних цифрових систем електропостачання, і за рахунок удосконалення програмного забезпечення дасть змогу реалізувати діагностування та прогнозування, не вносячи додаткові апаратні зміни. Використання результатів досліджень, спрямованих на створення методики діагностування загальнолітакових систем, дасть змогу в перспективі знизити витрати на експлуатацію та модернізацію перспективних ПС, що в підсумку підвищить рівень безпеки польотів у рамках завдань із підтримання льотної придатності.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: професор-сумісник кафедри авіоніки, Єнчев Сергій Васильович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62363
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАЕТ_2023_173_Бенюк Р.В..pdf4.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.