Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55409
Title: Boundary layer control system design for ultralight aircraft wing based on plasma actuators
Other Titles: Розробка системи керування граничним шаром крила надлегкого літака на основі плазмових актуаторів
Authors: Matvienko, Valentyn
Матвієнко, Валентин Олексійович
Keywords: ultralight aircraft
dielectric barrier discharge
active flow control
plasma generator
plasma actuator
boundary layer
надлегкий літак
діелектричний бар'єрний розряд
активне керування потоком
генератор плазми
плазмовий актуатор
граничний шар
дипломна робота
Issue Date: Dec-2021
Publisher: National Aviation University
Citation: Matvienko V. Boundary layer control system design for ultralight aircraft wing based on plasma actuators. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - 87 p.
Abstract: This master thesis is devoted to development of aircraft active flow control device for ultralight aircraft to increase flight performances for increasing controllability and aerodynamic characteristics during take-off and landing. In the work was performed analysis of aircraft active flow control device performances using experimental methods. Optimization of aerodynamic performances using ANSYS fluent and XFLR5. SolidWorks software used for modeling and strength analysis of aerodynamic scales. It is proposed new design of boundary layer control system for ultralight aircraft, designed a new aerodynamic scales for plasma actuator investigations. Practical value of the work is that developed, assembled and tested equipment for further study of plasma actuators. Made suggestions to improve aerodynamic performances of ultralight aircraft on which active flow control system may be installed without making changes in the basic structure.
Дана магістерська робота присвячена розробці пристрою активного керування потоком для надлегких літаків з метою покращення льотних характеристик для покращення керованості та аеродинамічних характеристик при зльоті та посадці. У роботі аналізуються характеристики пристроїв для активного керування потоком літальних апаратів експериментальними методами. Аеродинамічна оптимізація за допомогою ANSYS Fluent і XFLR5. Програмне забезпечення SolidWorks використовується для моделювання та аналізу міцності аеродинамічного балансу. Запропоновано нову конструкцію системи керування прикордонним шаром для надлегких літаків, розроблено нові аеродинамічні баланси для дослідження плазмових приводів. Практична цінність роботи полягає в тому, що розроблено, зібрано та випробувано обладнання для подальшого вивчення плазмових приводів. Зроблено пропозиції щодо покращення аеродинамічних характеристик надлегких літаків, які можна оснастити активною системою керування потоком без внесення змін до базової конструкції.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Закієв Вадим Ісламович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55409
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2021_134_MatviienkoV.pdfMaster Thesis2.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.