Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55627
Название: Preliminary design of the mid-range passenger aircraft with up to 250 seats capacity
Другие названия: Аванпроект середньомагiстрального пасажирського літака місткістю до 250 пасажирів
Авторы: Meleshko, Kseniia
Мелешко, Ксенія Русланівна
Ключевые слова: passenger aircraft
preliminary design
center of gravity calculation
passenger cabin layout,
strength calculation
stress-strain analysis
Пасижарський літак
аваніпроект літака
центрування літака
компанування пасажирської кабіни
розрахунок на міцність
аналіз напружено деформованого стану
дипломна робота
Дата публикации: июн-2022
Издательство: National Aviation University
Библиографическое описание: Meleshko K. Preliminary design of the mid-range passenger aircraft with up to 250 seats capacity. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2022. - 60 p.
Краткий осмотр (реферат): This thesis considers, the design of the mid-range passenger aircraft with a capacity of 250 passengers and determine it’s main flight and technical characteristics. The design methodology is based on prototype analysis to select the most advanced technical decisions and engineering calculations to get the technical data of designed aircraft. In a special part, the new design of aircraft floor beam for passenger seats attachment have been developed, which has increased strength compared to analogues and lower cost. To confirm the strength characteristics of the new beam structure using a new material, the analysis of the stress-strain state was performed and meeting of with existing standards was proved. The results of this work can be used in the aviation branch and in the educational process of aviation specialties.
В процесі написання роботи, було спроектовано та визначено основні льотно-технічні характеристики средньомагістрального пасажирського літака місткістю до 250 пасажирів. Для проектування літака, використовувався метод порівняльного аналізу літаків-прототипів для вибору найбільш обґрунтованих технічних рішень, а також метод інженерних розрахунків для отримання основних параметрів проектування літака. В спеціальній частині обґрунтовано застосування нової балки підлоги літака для кріплення пасажирських крісел, що має підвищену міцність порівняно з аналогами та меншу вартість. Для підтвердження характеристик міцності нової конструкції балки із застосуванням нового матеріалу проведено аналіз напружено-деформованого стану та показано її відповідність існуючим нормам. Результати цієї роботи можуть бути використані в авіаційній галузі та в навчальному процесі авіаційних спеціальностей.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55627
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ASF_2022_134_MeleschkoKR.pdfBachelor Thesis2.84 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.